آهنگ

فقط برای تو

آهنگ

به جونه تو دیگه نفس نمونده واسه ی من       نرو تو هم دیگه دلم رو نشکن

دلم جلو چشات داره میمیره                       نگام نکن بزار دلم بمونه رویه پاهات

فقط یه ذره آخه مهربون باشه                    خــدا بـبـیـن چـجـوری داره مـیــره

آره درست میگی که بد شدم                      آروم میگی که جون به لب شدم

امشب بمون اگه بری چیزی درس نمیشه        تازه نمیشه بی خبر بری

عشقم بگو نمیشه بگذریم از هم                   بگو کنارمی همیشه

تو رو خدا ببین چه حالیم نگو که میری         دلم می خواد که دستمو بگیری

نرو بدون تو شکنجه میشم                        پیشم بمون دیگه چیزی نمیگم آخریشه

 

کسی واسم شبیه تو نمیشه                         بمون الهی من واست بمیرم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 30 شهريور 1392برچسب:, ] [ 21:1 ] [ نفس ] [ ]